חומרים להעתקת גוף אדם

מוצרי מוצרים בקטגוריה חומרים להעתקת גוף אדם

יצרןSmooth-On
תקצירגרסת ה ACROBAT - זוהי גרסה מחוזקת בסיבים, התבנית עמידה יותר ומאפשרת מריחה על שטחים אנכיים. חומר חד פעמי להעתקת חלקי גוף . זהו החומר הראשון בעולם הנטול Crystalline Silica הידוע כחומר מסרטן. לאחר הכנת התבנית מומלץ לצקת Smooth Cast 300Q לחלקים קשיחים, או Ecoflex על מנת להמחיש גוף אדם. לחץ על התמונה בצד על מנת להביט בסרטון.
לצפיה בפרויקטים
תקציראלגינט להעתקת גוף. האלגינט נוזלי ומגיע כתרכיז היתרון בו שאין שימוש באבקה, התרכיז נמהל במים בקלות ובכך מאפשר יציקות מדוייקות עד הפרטים הקטנים ביותר ללא בועות אוויר. אל תוך אלגינט להעתק גוף ניתן לצקת גבס, פלסטיק קשיח כמו פוליאוריטן מהיר, סיליקון על בסיס פלטינום (בשילוב חומר הפרדה) ועוד.... התבנית שנוצרת היא תבנית חד פעמית - לתבנית רב פעמית יש להשתמש ב סיליקון להעתקת גוף אדם - Body double .
לצפיה בפרויקטים
יצרןSmooth-On
תקצירחומר חד פעמי להעתקת חלקי גוף . זהו החומר הראשון בעולם הנטול Crystalline Silica הידוע כחומר מסרטן. לאחר התבנית מומלץ לצקת Smooth Cast 300Q לחלקים קשיחים, או Ecoflex על מנת להמחיש גוף אדם. לחץ על התמונה בצד על מנת להביט בסרטון.
לצפיה בפרויקטים
יצרןSmooth-On
תקצירסיליקון רך מאוד ומתקשה במהירות. יחס ערבוב נוח של 1:1 לפי משקל או נפח. זמן עבודה של 2.5 דקות, והתקשות סופית של כ 5 דקות. הסיליקון מתקשה לחומר גמיש ולא דביק, מאוד גמיש, חזק ובעל כושר מתיחה מאוד גבוהה. ניתן לצביעה בעזרת פיגמנטים מסדרת silc Pig פיגמנטים המתאימים לסיליקון. Ecoflex 0035 הינו סיליקון מאושר למגע גוף וניתן למרוח אותו ישירות על הגוף. הוא עומד בתקן OECD TG 439. ישומים נוספים- מוצרים אורטופדים , תבנית ליציקת שעווה , כחומר להכנת כריות ועוד....
לצפיה בפרויקטים
יצרןSmooth-On
תקצירסיליקון שניתן למרוח אותו ישירות על גוף האדם המעתיק בצורה מושלמת כל פרט בכדי ליצור תבנית מהירה לחלקי גוף שונים והפנים. התבנית עמידה למספר רב של יציקות ובעלת חוזק קריעה גבוה. החומר מגיע בשלוש ורסיות, רגיל מהיר או SILK בשלושתם יחס הערבוב קל ונוח 1:1. ניתן לצקת בתוך התבנית כל דבר. המלצה:Smooth-Cast 325 + Bronze powder פוליאוריטן קשיח בתוספת אבקת ברונזה- אפקט מדהים. לחץ על התמונה על מנת להביט בסרטון
לצפיה בפרויקטים
תקצירתוסף לסיליקון להעתקת גוף מסדרת Body Double . מקל מאוד על שיחרור שערות גוף מתבנית סיליקון להעתקת גוף. החומר כמעט ולא פוגע בחוזק הקריעה של הסיליקון.
לצפיה בפרויקטים