העתקת מנוע אופנוע בעזרת פוליאוריטן מוקצף גמיש Flex Foam-iT!® 17
מפזרים פיגמנט באבקה Cast Magic® Silver Bullet במקומות המתאימים על תבנית סיליקון Mold Max 25.
מורחים וקס למריחה Sonite® על גבי קרש תמיכה מאוורור.
מודדים את חלק הבסיס של הפוליאוריטן המוקצף והגמיש Flex Foam-iT!® 17.
מודדים את חלק המקשה של פוליאוריטן מוקצף גמיש Flex Foam-iT!® 17.
יחס הערבוב של הFlex Foam-iT!® 17 הוא 1A:2B לפי נפח.
מוסיפים כמה טיפות של פיגמנט לפוליאוריטן בצבע שחור מסדרת SO-Strong לחלק B.
ראשית, מערבבים את הפיגמנט בחלק B של הFlex Foam-iT!® 17.
שופכים את חלק B המעורבב עם הפיגמנט למיכל ערבוב גדול.
מוסיפים למיכל הערבוב גם את חלק A של הפוליאוריטן המוקצף Flex Foam-iT!® 17 .
מערבבים את הקצף בעזרת מקדחה חשמלית בעלת ראש מיקסר טורבינה.
שופכים את הקצף המעורבב אל מיכל ערבוב חדש ונקי.
מערבבים שוב את הקצף כדי לוודא ערבוב טוב של חלק A וחלק B.
שופכים את הפוליאוריתן המוקצף Flex Foam-iT!® 17 אל תבנית הסיליקון.
מחזיקים את הקרש התומך בעזרת מלחציים. הלחץ הנגדי שהקרש ייצור ישפר את הפרטים על פני השטח של היציקה.
לאחר מספר דקות, פוליאוריתן מוקצף גמיש מתחיל לצאת דרך חורי קרש התמיכה.
זמן ההתמצקות של הפוליאוריטן מוקצף Flex Foam-iT!® 17 הוא 2 שעות. בזמן זה חותכים את החומר היצא בעזרת סכין חד.
קרש התמיכה נמרח קודם לכן ב וקס למריחה ולכן יורד בקלות רבה מיציקת הקצף.
מקלפים את תבנית הסיליקון מעל יציקת הקצף.
בתמונה, יציקת קצף פוליאוריתן Flex Foam-iT!® 17 (צד ימין) והמנוע המקורי (צד שמאל) נראים כמעט זהים.
יציקת פוליאוריתן מFlex Foam-iT!® 17 הינה קלה והעתיקה את פרטי המודל באופן מושלם.
החוזק והגמישות של פוליאוריתן מוקצף Flex Foam-iT!® 17 מעניקה למנוע המועתק עמידות בקריעה ובבלאי.