חומרים לבניית מודלים ודגמים

סרמט מציעה מגוון רחב של חומרים המתאימים לבניית דגמים ומודלים.

 
חומרים לבניית מודלים ראשוניים

- סיקה בלוק SIKABLOCKבלוק פוליאוריטן לכרסום מודלים או תבניות, מגיע במגוון רחב של צפיפויות הן למידול ידני והן לכרסום במכונת CNC. ניתן לייצר בקלות ובמהירות דגמים בעלי פני שטח מעולים, הבלוק מייצר שבבים ולא אבק ושומר על שחיקה נמוכה של הכרסומת. 

- חימר מעצבים – חימר הניתן לפיסול או גילוף, החימר לא מתקשה וניתן לשימוש חוזר. חימר מעצבים הינו נטול גופרית ולכן ניתן לצקת עליו ישירות סיליקון מבלי חשש לריאקציה כימית שכתוצאה מכך הסיליקון לא יתקשה. ניתן לבחור בין 3 רמות קושי: רך, בינוני וקשה כאשר את כולן ניתן לעבד בעזרת כלים לגילוף ופיסול. חימר לעיצוב מסדרת NSP  ניתן להתכה ב 50 מעלות ולצקת לתוך תבנית. לאחר ההתקררות, החומר חוזר למצבו המוצק וניתן להמשיך לפסל עליו. 

- בצק אפוקסי – בצק אפוקסי הניתן ללישה בצורה ידנית. ניתן לפסל ידנית או להטביע טקסטורה בעזרת חותמת (ניתן לפנות אלינו לקבלת ייעוץ להכנת חותמת בעזרת סיליקון ) או עם כלי פיסול, לעצב את המודל ולהמתין להתקשות. ניתן לבחור בין  4 דגמים עיקריים.


חומר לציפוי מודלים מודפסים בתלת מימד

כיום, חברות רבות מדפיסות את הדגמים בעצמן ומחפשות אפשרות לגימור המוצרים בצורה טובה יותר – לשם כך אנו מציעים חומר בשם XTC שהינו אפוקסי לציפוי חומרים מודפסים בתלת מימד.  

 

  


חומרים לבניית דגמים ומודלים ליציקה בתוך תבניות

בין אם התבנית שלכם הודפסה במדפסת תלת מימד, עשוייה סיליקון, אפוקסי או פוליאוריטן, בסרמט תוכלו לבחור חומר גמיש או קשיח על מנת לייצר את הדגם המתאים לכם. אנו ממליצים מאוד, לקבל מאיתנו ייעוץ מקצועי בבחירת החומר על מנת שנוכל להתאימו בדיוק לצרכים שלכם ולהמליץ על חומרי הפרדה באם נדרש. להלן  מספר אפשרויות:

 
חומרים לבניית דגמים קשיחים ליציקה

- סדרת Smooth Cast מעניקה אפשרות לקבל מודל קשיח בזמן מאוד קצר מאוד. 

- סדרת TASK - מאפשרת הכנת דגם בעל עובי דופן דק במיוחד ולא שביר, בסדרה זו ניתן לבחור גם בחומרים עם מעכבי בעירה או עמידות בטמפ גבוהה.  לדוגמא: TASK 21 שהינו חומר המדמה ABS .

- אפוקסי שקוף קריסטלי ליציקה בתוך תבניות - חומרים לבניית דגמים שקופים סדרת Crystal clear: פוליאוריטן שקוף קריסטלי עמיד UV  לא ישנה את צבעו עם הזמן. 

- חומרים לבנית דגמים מאושרי FDA : כאשר נדרש דגם מחומר מאושר FDA

 

חומרים לבניית דגמים גמישים ליציקה

- סיליקון RTV ליציקה – ניתן ליצור מודלים רכים על מנת לדמות גוף או ריקמת אדם. מצוין לסימולציות רפואיות, ניתן לדמות לב, יד, פנים למטרת אימון רפואי.  המוצרים המתאימים לאפליקציה זו הן סדרת Ecoflex או סדרת Dragon skin

- פוליאוריטן גמיש-  ניתן ליצור מודלים גמישים גם מגומי פוליאוריטני.


כמו כן, קיים מגוון רחב של סיליקונים הניתנים לשימוש הן כמודל והן כתבנית טווח הגמישות.

 

יציקת זכוכית ומתכת בתבניות של מודלים

בעזרת MOLD MIX 6 (תערובת חסינת אש) , תוכלו להכין תבניות עמידות של מודלים תלת מימדיים, עם חוזק מכאני גבוה, לטובת יציקת זכוכית ומתכת.  לדף המוצר ולסרטוני הדגמה >> 


לייעוץ מקצועי ולרכישה מוזמנים ליצור איתנו קשר >>