חומר מילוי לעץ - אפוקסי שקוף קריסטלי RP-026UV

• אפוקסי שקוף קריסטלי,מיועד ליציקה בתבנית פתוחה או למילוי חללים בלבד.

• ניתן לצקת עוביים עבים מאוד ביציקה אחת (חייב בייעוץ ).

• בעל יכולת שיחרור אוויר מצויינת, אין צורך להשתמש בתא ואקום לשחרור האוויר.

• היציקה נשארת ללא בועות אוויר ושקופה קריסטלית לחלוטין.

• החומר מיועד לתנאי פנים כאשר השימושים העיקריים הם: מילוי חללים בעץ, ריצפות אפוקסי דקורטיביות, שימושים כלליים וחלקים הנדרשים לעוביי דופן עבים שקופים



מילוי סדקים וחורים בעץ

ישנם שימושים רבים לאפוקסי בתעשייה אחד התחומים העולים הינו מילוי סדקים בעץ בעזרת אפוקסי שקוף קריסטלי. בעזרת אפוקסי  RP 026 ניתן להכין שולחנות, כיסאות, שלטים, ריהוט ועוד...


בחירת החומר כשניגשים לעבודה

ישנה חשיבות גדולה לבחירת חומר למילוי חורים בעץ, הבחירה הטובה ביותר היא אפוקסי שקוף קריסטלי, נטול בועות אוויר, בעל צמיגות מאוד נמוכה ובעל מקדם התפשטות דומה לעץ, על מנת להבטיח שהשפעות הטמפרטורה (התרחבות והתכווצות העץ) לא תשפיע ותגרום לסדקים.

האפוקסי עצמו הוא דבק, לכן יידבק לרוב מה שיבוא איתו במגע - במידה וקיימים מקומות שלא מעוניינים שהאפוקסי יידבק אליהם, צריך להשתמש בחומר הפרדה (נשמח לייעץ בנושא).

לאחר בחינה רבת שנים של סוגי חומרים המתאימים עבור מילוי סדקים בעץ, הגענו בסרמט לאפוקסי RP026. מדובר בחומר איטלקי באיכות גבוהה המעניק מראה שקוף קריסטלי ומבריק כאשר ניתן לצקת אותו בעוביים משתנים בין 4 מ"מ ל 20 מ"מ.

חשוב לדעת כי שילוב בין אפוקסי לעץ, מחייב ידע נרחב באופן השימוש ובאופן יישום החומרים. אנו נשמח לתת ייעוץ מקצועי תוך שימת דגש על הפרוייקט הספציפי הדרוש, בין אם מדובר בפרוייקט חובבני או תעשייתי. 


במה צריך להתחשב כאשר מבצעים מילוי לעץ?

כאשר רוצים לבצע מילוי חורים בעץ, יש להתחשב במספר דברים:

• במזג האוויר- חום /קור, יש לוודא כי העץ טופל בחומר אטימה לעץ שיודע גם לשמש כפריימר (לא כל סילר מתאים - תוכלו לפנות אלינו לייעוץ)

• צורת הערבוב, יחס הערבוב וכלי הערבוב.

התחשבות בגורמים אלה עשויה להיות ההבדל בין הצלחה מסחררת לכישלון מפואר.

יש לזכור כי חומר מילוי לעץ הוא לא בהכרח חומר ציפוי לעץ, מדובר בשני דברים שונים. אפוקסי למילוי חללים בעץ יישאר עם כתמים כאשר הוא בעובי דק מ 4 מ"מ ואילו חומר לציפוי עץ יישאר עם המון בועות אוויר כאשר הוא בעובי של יותר מ 2 מ"מ, אפילו אם עובדים עם ברנר. במידה ויש צורך בחומר לציפוי עץ, אנו ממליצים על TARBENDER.


שולחן מעוצב בעזרת חומר מילוי לעץ - אפוקסי שקוף קריסטלי


שילוב של פיגמנטים או אבקות

במידה ורוצים לשלב צבעים , בהחלט ניתן! ניתן לבחור בין פיגמנטים שקופים מסדרת SO-STRONG  שישאירו את האפוקסי שקוף אך בצבע (לדוגמא כחול שקוף) , פיגמנטים אטומים מסדרת UVO  (האפוקסי ייצבע כולו בכחול אטום ולא יהיה שקוף יותר) ואפילו ניתן לשלב את מילוי הסדקים בעץ עם אפוקסי RP026  יחד עם אבקה זוהרת בחושך.

יצירת שולחן נהר בעזרת החומר למילוי - באדיבות גל אבקסיס The Workshop 
שולחן נהר באדיבות גל אבקסיס מחברת The workshop

רבים שואלים אותנו, איך אפשר להגיע לגימור משולם של האפוקסי לאחר השיוף? ובכן זה אפשרי בהחלט.

הדרך הישנה היא לעבוד עם ניירות שיוף מההתחלה 250 ולעבור את כל השלבים עד ניירות מים  3000 ו 4000. בכדי לחסוך את השלבים המייגעים הללו, הבאנו במיוחד משחות פוליש איכותיות מאיטליה אשר יאפשרו להגיע לברק המשולם בעזרת משחות פוליש לאפוקסי. 

חומרי פוליש מיוחדים להחזרת הברק המשולם לאפוקסי לאחר שיוף ב 3 שלבים

NW1 - לאחר שיוף עם נייר 1500 - יפלש היטב ויחזיר 75% מהברק.  לפרטים לחצו כאן

TOPFINISH2  - יחזיר את הברק המושלם! לפרטים לחצו כאן

UV SHILED - פוליש ווקס מגן בפני קרינת UV והצהבה (יש ליישם כ פעם בחודש או לפי הצורך לשמירת הגוון הקריסטלי) לפרטים לחצו כאן 


תרסיס ווקס לשימוש יום יומי לשמירה על ברק האפוקס
י FLASH TOUCH

פשוט לרסס ולנגב לניקיון אנו ממליצים על תרסיס ווקס Flash Touch  ולנגב עם מטלית מיקרופייבר - שימוש ב Flash Touch  יגן על המשטח ויעניק לו ברק יפה. לפרטים לחצו כאן

ניתן לרכוש אצלנו את כל האביזרים הנלווים עבור הפוליש ווקס שלנו (מטליות, ספוגים, פדים וכו') 

אפוקסי RP026UV  הוא הבחירה הנכונה והטובה עבור מילוי חורים או סדקים בעץ. המוצר בשוק יותר מ 8 שנים והצלחתו גדולה. צרו איתנו קשר ונשמח לתת הכוונה להצלחת הפרוייקט! .

יצרןTrias-Chem

פרויקטים נבחרים